TP-LINK a înregistrat în 2015 o cotă de piață de 41,6%, la nivel global, de peste patru ori mai mare decât următorul clasat. TP-LINK își menține astfel poziția de lider al pieței pentru al cincilea an consecutiv, conform IDC Worldwide Quarterly WLAN Tracker.”Echipamentele noastre conectează mai mulți oameni decât oricare altele și acest fapt se datorează produselor de calitate, la preț correct. Suntem
TP-LINK este lider și în România, cu o cotă de piață de peste 60% în 2015. Anul trecut, producătorul a livrat aproximativ 600.000 de echipamente wireless, pe o piață estimată la 950.000 de unități. TP-LINK are prezență directă în România, din 2013, printr-un birou de reprezentanță și un depozit care deservește mai multe țări din regiune.
TP-LINK a fost fondată în 1996 în Shenzen (China). Din 2005 a devenit jucător internațional. În prezent, are reprezentanțe locale în 40 de țări și numără peste 23.000 de angajați în întreaga lume. Anual, aproximativ 8% din veniturile companiei (2 miliarde de dolari în 2015) merg către cercetare și dezvoltare, activitatea care angrenează o echipă de 1100 de specialiști.