TP-LINK a înregistrat în 2015 o cotă de piață de 41,6%, la nivel global, de peste patru ori mai mare decât următorul clasat. TP-LINK își menține astfel poziția de lider al pieței pentru al cincilea an consecutiv, conform IDC Worldwide Quarterly WLAN Tracker.
TP-LINK este lider și în România, cu o cotă de piață de peste 60% în 2015. Anul trecut, producătorul a livrat aproximativ 600.000 de echipamente wireless, pe o piață estimată la 950.000 de unități. TP-LINK are prezență directă în România, din 2013, printr-un birou de reprezentanță și un depozit care deservește mai multe țări din regiune.
TP-LINK a fost fondată în 1996 în Shenzen (China). Din 2005 a devenit jucător internațional. În prezent, are reprezentanțe locale în 40 de țări și numără peste 23.000 de angajați în întreaga lume. Anual, aproximativ 8% din veniturile companiei (2 miliarde de dolari în 2015) merg către cercetare și dezvoltare, activitatea care angrenează o echipă de 1100 de specialiști.