Perioada ianuarie 01 – martie 31 aferentă T1 marchează astfel o creştere cu 40% a cifrei de afaceri faţă de aceeaşi perioadă a anului 2015. În acest trimestru retailerul a trecut de 1 milion de comenzi procesate. Raportat la aceeaşi perioadă a anului 2015 numărul de comenzi procesate a crescut cu 50%.
Referitor la categoriile de produse, comparativ cu 2015 categoria de telefoane şi televizoare a crescut cu peste 80%, electrocasnicele şi produsele de îngrijire personală cu 50%, iar vânzările de gadgeturi s-au triplat. Nu acelaşi lucru se relatează şi despre tablete. Această categorie de produse a înregistrat o scădere de aproximativ 30% în vânzări ceea ce indică faptul că preferinţele utilizatorilor în materie de dispozitive mobile se restrâng tot mai mult în jurul smartphone-urilor şi gadgeturilor.
“Chiar dacă o creştere de 40% de la an la an pare o cifră foarte bună şi una la care afacerile offline pot doar să viseze, cred că se putea face mai mult. Ne-am propus pentru 2016 să accelerăm dezvoltarea CEL.ro atât prin lărgirea portofoliului de produse, cât şi prin preluarea magazinelor online concurente. Din păcate lipsa de capital ne-a forţat să nu punem în practică tot ce ne-am propus şi să ne mulţumim doar cu acest 40%. Vom începe căutarea în mod activ a unui investitor care să ne poată ajuta în maximizarea potenţialului CEL.ro şi al pieţei”, a declarat Tiberiu Pop, CEO şi acţionar unic al magazinului online.
CEL.ro, cel mai mare magazin online din România cu acţionariat integral românesc, a raportat la prima estimare a vânzărilor din T1 2016 o creştere cu peste 40% a vânzărilor faţă de T1 2015. Magazinul online a înregistrat în anul 2015 vânzari de 40 milioane EUR, are un portofoliu de peste 100.000 de produse şi are peste 1.000.000 de comenzi procesate până în prezent.