Mercedes-Benz a prezentat oficial noua generație C-Class

⇣ Sari la articol
Mercedes-Benz a prezentat oficial noua generație C-Classfoto via @pinterest

Mercedes-Benz a dezvăluit oficial noua generație C-Class, după ce imaginile difuzate postate online au previzualizat stilul de producție final și interiorul. Imaginile postate de pagina de Facebook The Automobolist și CarsInPixels pe Twitter arată că Clasa C va adopta un nou aspect care îl va alinia cu noile Clase A, E și CLA.

Sistemul de infotainment pare să fi fost complet reinventat pentru a acomoda software-ul MBUX de a doua generație a firmei, cu afișajul central orizontal al mașinii vechi, schimbat pentru un element vertical proeminent între scaunele din față. Controllerul rotativ și schimbătorul de viteze fizic au dispărut, de asemenea, cu funcțiile lor probabil mutate pe ecranul tactil sau pe volan.

Noua lansare a clasei C pare să prezinte proporții familiare și un nou design al lămpilor de stop, precum și influență interioară de la recent lansată S-Class. Clasa C a fost reproiectată de la bază, cu noi transmisii hibride extrem de eficiente și tehnologie avansată de conducere autonomă care vor fi unele dintre atracțiile sale cheie.

După ce a înregistrat o scădere accentuată a vânzărilor din clasa C în ultimii ani, din cauza gravitației universale a cumpărătorilor față de SUV-uri, producătorul german oferă modelului din a cincea generație multe dintre evoluțiile prezentate de noua clasă S. Noua Clasă C, denumită în cod W206, va provoca Audi A4 și BMW Seria 3 când va ajunge în showroom-urile din Marea Britanie la mijlocul anului 2021.

Punctul de plecare pentru noua Clasă C este platforma Mercedes MRA (Modular Rear Architecture). Oferă o serie de progrese față de versiunea anterioară a structurii din oțel și aluminiu. Acestea includ, potrivit celor din interior, o arhitectură electrică mai avansată care acceptă un sistem de 48V, care este esențială pentru furnizarea modelului 2021 cu o nouă gamă de transmisii hibride plug-in.

Variantele de performanță AMG vor avea de asemenea schimbări, dar după cum a dezvăluit Autocar, C63 de vârf își va schimba motorul V8 cu o nouă unitate hibridizată de 2,0 litri cu patru cilindri, cu peste 500 CP.

Structura MRA folosește o suspensie față cu spate dublă și suspensie spate cu mai multe legături, cu amortizare adaptivă care ar putea fi oferită ca standard în toată gama, inclusiv în Marea Britanie. Noua Clasă C va continua să ofere opțiunea arcurilor pneumatice spate pe modele selectate.

Pe lângă faptul că este utilizată de berlina Clasa C, break, coupé și cabriolet, noua platformă va sta la baza modelelor succesive ale GLC și GLC Coupé, cu o alegere atât de tracțiune spate, cât și de tracțiune integrală opțională.

În plus față de gama existentă, Mercedes a dat undă verde unui nou rival Audi A4 Allroad în modelul All-Terrain Clasa C. Pe baza proprietății standard, acesta va primi un stil mai robust, cu bare de protecție unice și placare a arcurilor roților, suspensii și măsuri de protecție îmbunătățite, aduse deja pe All E-Class-ul mai mare.

Gama de motoare pentru a cincea generație C-Class va consta în principal din motoare pe benzină și diesel cu patru cilindri, cu o gamă de funcții EQ Boost mild-hybrid și EQ Power plug-in hybrid combinate fie cu un starter / generator motor electric montat pe cutie de viteze. 

Noua tehnologie a motoarelor electrice și a bateriilor ar trebui să crească eficiența viitoarelor transmisii hibride, deși este posibil ca Clasa C plug-in să continue să ofere gama de 31 de mile a actualului C300de la începutul vânzărilor. În încercarea de a face din noua Clasă C cea mai avansată mașină din clasa sa, Mercedes va aduce cele mai noi caracteristici de conducere autonomă pentru a stabili ceea ce o sursă implicată în dezvoltarea sa a descris pentru Autocar drept „noi standarde în interfața om-mașină în domeniul auto ”.  

De asemenea, oferă baza pentru o nouă funcție de parcare automată, dezvoltată de Mercedes în parteneriat cu Bosch. Acesta permite noii Clase C să negocieze garaje de parcare și să manevreze în locuri de parcare gratuite – totul printr-o interfață a aplicației smartphone. Controlul de viteză adaptiv avansat va permite Clasei C să urmărească mașina din față cu viteze de până la 130 mph, încetinind automat atunci când limitele de viteză se schimbă. De asemenea, va sprijini schimbarea de bandă activă obișnuită, menținerea benzii de circulație, oprirea de urgență și asistența la frânare cu funcții de trafic transversal.

Konika Minolta - Mobotix 7

Articole asemanatoare