Ce creștere spectaculoasă ar putea înregistra fenomenul eSports până în 2025

Scris de | 9 martie, 2021
Ce creștere spectaculoasă ar putea înregistra fenomenul eSports până în 2025

Un nou raport al proiectelor Juniper Research, care realizează venituri la nivel mondial în domeniul eSports și al jocurilor, va crește cu 70% în următorii patru ani. Firma de cercetare proiectează că aceste segmente ale industriei vor aduce 2,1 miliarde de dolari în acest an, crescând la nord de 3,5 miliarde de dolari în 2025.

Citește și: Logitech susține sfera de gaming prin inovație tehnologică constantă. Interviu cu Alexandru Mazilu, Head of South East Cluster, Logitech România

Aceste cifre includ venituri din publicitate și abonamente ale platformelor de streaming live, cum ar fi Twitch și Facebook Gaming, precum și drepturi de difuzare e-sport, vânzări de bilete la evenimente live și oferte de sponsorizare. Publicul pentru eSports și streaming de jocuri nu va crește la același ritm, potrivit Juniper. Se crede că în 2021 vor fi văzuți 800 de milioane de oameni care urmăresc conținut de e-sport și streaming de jocuri, numărul respectiv crescând la 1 miliard în 2025.

Comparativ cu creșterea veniturilor preconizate, aceasta este o creștere mai mică cu 25% a audienței pe parcursul celor patru ani, dar Juniper spune că se va ridica în continuare la 1 din fiecare 9 oameni de pe planetă. Juniper crede că regiunea Asia Pacific va reprezenta mai mult de jumătate din audiență, dar o proporție mai mică din vânzările în dolari. Se preconizează că cele mai mari trei piețe pe bază de venituri vor fi America de Nord, Orientul Îndepărtat / China și Europa de Vest.

Etichete: , , , , ,

Sursa: Global esports, game streaming markets to reach $3.5b by 2025 - Juniper