Cum a crescut productivitatea dezvoltatorilor de jocuri în pandemie

Scris de | 13 aprilie, 2021
Cum a crescut productivitatea dezvoltatorilor de jocuri în pandemie

Gamingul a crescut în Europa în timpul pandemiei și odată cu el, dezvoltatorii au fost solicitați mai mult pentru a crea jocuri, chiar și de acasă. Productivitatea contat foarte mult atunci când pandemia a forțat dezvoltatorii și inginerii să lucreze de la distanță. Astfel, din cauza limitărilor hardware ale computerelor de acasă, echipele aveau mai puțin timp pentru a crea și testa noi caracteristici ale jocurilor. 

AMD a realizat un studiu de caz în parteneriat cu Epic Games, compania din spatele Fortnite, precum și Unreal Engine 4, care a fost folosit în The Mandalorian, Star Wars: Rise of Skywalker, Game of Thrones difuzat la HBO și Westworld.

Îmbunătățirea productivității

Epic Games ar fi trebuit să permită inginerilor să lucreze rapid și eficient de acasă în timpul pandemiei și au început să prin implementarea stațiilor de lucru Threadripper și Threadripper PRO. Noile procesoare Threadripper oferă mai multe nuclee și o viteză mai mare, astfel inginerii și dezvoltatorii echipei au reușit să lucreze la mai multe proiecte simultan, spre deosebire de trecut.

Accelerarea workflow-ului

Înlocuirea stațiilor de lucru anterioare cu AMD Ryzen Threadripper a reprezentat „un moment important”. Pentru Unreal Engine, într-un test de construcție a motorului intern al executabilelor software, procesoarele concurente au înregistrat un timp de rulare de 46 de minute și 43 de secunde, în timp ce un Threadripper 3970X cu 32 de nuclee a durat doar 15 minute și 12 secunde, mai puțin de o treime din timp.

Etichete: , , , ,