Efectele „Squid Game” și „Emily in Paris”: utilizatorii Duolingo au început să învețe noi limbi

Scris de | 7 decembrie, 2021
Efectele „Squid Game” și „Emily in Paris”: utilizatorii Duolingo au început să învețe noi limbi
Squid Game S1

Aplicația de învățare a limbilor străine Duolingo a spus că expresia sa a anului este „ I am mentally exhausted”, care apare ca parte a cursului său de japoneză și pare că rezumă frumos anul 2021.

La fel ca Spotify și Apple Music, Duolingo oferă utilizatorilor o privire în urmă asupra anului care aproape este pe final. Începând de astăzi, oricine a absolvit cel puțin 10 lecții Duolingo în 2021 poate obține o privire personalizată asupra tipului de cursant de limbi străine pe care îl reprezintă, în funcție de momentul în care își exersează lecțiile, câte cursuri a urmat și câte ore a petrecut învățând pe aplicație.

În raportul său privind limbile din 2021, Duolingo a spus că primele cinci limbi învățate în aplicație în acest an au fost spaniolă, engleză, franceză, japoneză și germană, coreeană crescând în popularitate la nivel mondial. Dintre cei care au început o nouă limbă pe Duolingo în timpul pandemiei, 80% au folosit aplicația mobilă pentru a desfășura lecții.

Mai mult de două treimi dintre utilizatorii care au răspuns întrebărilor celor de la Duolingo au spus că un „eveniment cultural” i-ar putea inspira să încerce să înțeleagă o nouă limbă, 29% spunând că videoclipurile TikTok în alte limbi au servit drept motivație. Numărul a fost chiar mai mare în rândul utilizatorilor generației Z, la 40 la sută. Dintre cei care au fost inspirați de o emisiune a serviciilor de streaming pentru a învăța o nouă limbă, 37% au început lecțiile de spaniolă după ce au vizionat Money Heist (La casa de papel); 28% au decis să învețe coreeană după ce au vizionat Squid Game, iar 20% au început limba franceză după ce au urmărit Emily in Paris.

Etichete: , , ,

Sursa: Duolingo interprets 2021, with TikTok and Squid Game inspiring users to learn new languages