Meta face un pas în plus în direcţia Metaverse-ului, lansând avataruri 3D actualizate pentru Facebook, Messenger şi Instagram. Metaverse-ul va avea în centru reprezentarea digitală a utilizatorului, avatarul său, iar fix acesta este actualizat acum. Deocamdată avem avataruri 3D care pot fi folosite în stickere, postări în feed, dar şi ca poză de profil.
Noile avataruri actualizate oferă o customizare vizuală mai detaliată şi mai de impact. Puteţi schimba culoarea ochilor, aplica chiar şi implanturi auditive, scaune cu rotile, ochelari de vedere. Totul din dorinţa de a face avatarurile mai incluzive.
Avatarurile 3D se pot transforma în stickere şi folosi la postări pe Facebook, în chat-ul de pe Messenger, dar şi în mesageria de pe Instagram. Ce e important e că Facebook a umanizat mult aceste reprezentări digitale şi ele nu mai seamănă cu omuleţi LEGO sau cu personaje de desen animat.
Trăsăturile faciale, tonalitatea pielii şi mărimea corpului se apropie ceva mai mult de realitate. Pentru a sărbători finala Superbowl care are loc în curând, Meta a creat şi o serie de haine digitale, care îi reprezintă pe cei de la Cincinatti Bengals sau Los Angeles Rams, pentru a vă putea susţine echipa preferată. Finala are loc pe 13 februarie. Există şi un tricou neutru. Până acum avaturile 3D sunt disponibile în SUA, Canada, Mexic şi alte câteva ţări. Până la final de săptămână ar trebui să ajungă pe tot globul.
Meta se pregăteşte să îşi publice rezultatele financiare pe trimestrul 4 pe 2 februarie 2021 şi atunci vom vedea pentru prima oară şi rezultatele Reality Labs, care se ocupă de VR şi AR.