Spotify devine sponsor principal FC Barcelona, îşi pune numele pe Camp Nou

Scris de | 17 martie, 2022
Spotify devine sponsor principal FC Barcelona, îşi pune numele pe Camp Nou

Dacă două dintre cele mai mari arene sportive din SUA au devenit asociate fenomenului Crypto, ei bine FC Barcelona îşi schimbă numele stadionului odată cu parteneriatul cu Spotify. Gigantul de streaming cu origini în Suedia a devenit sponsor principal al echipei catalane, printr-un anunţ făcut pe 16 martie.

Spotify şi FC Barcelona au anunţat un parteneriat pe 4 ani, care debutează în iulie 2022. Platforma de streaming muzical îşi va pune logo-ul pe echipele masculine şi feminine FC Barcelona, dar şi pe tricourile de antrenament. În plus, echipa îşi va redenumi stadionul în Spotify Camp Nou. Conform lui Alex Norstrom, Chief Freemium Business Officer al companiei, motivul pentru parteneriat este foarte simplu: conectarea fanilor cu artiştii „de orice fel” şi „unirea lumilor muzicii şi fotbalului”.

Spotify a promis şi o nouă platformă pentru interacţiunea artiştilor cu comunitatea globală de fani Barcelona. Gigantul de streaming vrea să atragă un awareness tot mai mare şi a investit mult în asta, primul pas fiind făcut cu 2 ani în urmă, când a cumpărat podcastul lui Joe Rogan. Ulterior avea să cumpere reţele întregi de podcasturi şi să parieze mult pe segmentul video. Simţind presiunea YouTube a început să ofere finanţare podcasterilor audio care vor să facă trecerea la video.

Revenind la tranzacţia cu Spotify, cifrele sale nu au fost date publicităţii, dar speculaţiile vorbesc despre 500 de milioane de euro pentru redenumirea stadionului şi 280 de milioane de euro pentru 3 ani de apariţie pe tricourile echipei. Spotify Camp Nou devine şi un nou tip de scenă la nivel mondial pentru concerte şi festivaluri.

Etichete: , , , ,