Studioul Longterm Games lansează primul său joc, Space Tail: Every Journey Leads Home

Scris de | 12 mai, 2022
Studioul Longterm Games lansează primul său joc, Space Tail: Every Journey Leads Home

Longterm Games au anunțat primul lor joc, Space Tail: Every Journey Leads Home, care spune o poveste emoționantă despre Univers, despre descoperirea de sine și înțelegerea lumii înconjurătoare. Platformer-ul 2,5D îl are în centru pe câinele Bea, trimis în spațiu, care le promite jucătorilor aventuri memorabile, alături de alte creaturi extraterestre mai mult sau mai puțin prietenoase. 

Povestea va fi mai ales pe placul fanilor unor jocuri precum Ori and the Blind ForestInsideLimbo sau Journey, fiind inspirată din întâmplări reale, de la primii pași timizi pe care i-au făcut oamenii din dorința de a cuceri cosmosul. Înainte ca rasa umană să călătorească în spațiu a apelat la membri ai regnului animal pentru a bătători calea spre stele. Ei au fost primii pionieri care au experimentat îndeaproape ce-i aștepta pe oameni. Din păcate, nu toți au supraviețuit condițiilor neprietenoase, Bea fiind una din excepțiile fericite.

Gameplay-ul jocului Space Tail: Every Journey Leads Home se bazează pe trei mecanici: simțuri, relații și tovarăși.

  • Simțuri – Bea nu este un câine cu super-puteri. Ca orice alt animal, ea se poate baza doar pe simțurile uzuale: miros, văz și auz. Pe aceste trei atribute se bazează așa numitul “detective mode”, care o va ajuta pe cățelușă să ajungă în siguranță la destinație. Explorarea necunoscutului este o adevărată provocare, Bea depinzând în totalitate de simțurile și instinctele ei.
  • Relații – Pe parcursul aventurilor ei Bea va întâlni mai mulți extratereștri. Unii vor avea o atitudine prietenoasă, în timp ce alții o vor percepe pe eroina noastră patrupedă ca pe o amenințare. Jucătorii vor putea interacționa cu aceste creaturi, sistemul de dialog asigurând și o metodă de comunicare. Sistemul se bazează pe comportamentul câinilor și este singura cale de a stabili o legătură, de a găsi un limbaj comun și de a colabora. Jucătorii vor trebui să fie însă foarte atenți, deoarece fiecare acțiune va genera consecințe pe măsură.
  • Tovarăși – Călătorind prin mai multe lumi, Bea își va face doi prieteni noi: cometa Rose și robotul 8088Y. Cei doi o vor acompania aproape pe întreaga durată a jocului, contribuind la rezolvarea puzzle-urilor. Ei vor avea un rol important și când Bea dă de bucluc, dar și în felul în care va decurge finalul jocului. Fiecare tovarăș dispune de abilități unice, pe care jucătorii vor trebui să le folosească pentru a putea avansa în joc.

”Space Tail ar trebui să fie în primul rând distractiv, dar în același timp ar trebui să pună jucătorii pe gânduri. Povestea ascunde mult mai mult decât aventurile unui câine în spațiu. Este omagiul nostru adus fiecărui animal care a făcut posibilă călătoria oamenilor între stele, dar și o călătorie în timp când ne delectam cu jocuri de tip platformer, la care ne referim în prezent folosind termenul retro”, a declarat Robert Ogłodziński, Executive Producer al Longterm Games.

Space Tail: Every Journey Leads Home se adresează tuturor jucătorilor, indiferent de vârstă. Provocările din joc vor pune la încercare gândirea analitică, logica și creativitatea, dar nu vor distrage atenția de la poveste, unul dintre elementele cheie ale jocului creat în colaborare cu Łukasz Palkowski, regizor și scenarist polonez, bine-cunoscut pentru premiile câștigate. Coloana sonoră pentru aventurile lui Bea a fost realizată de doi compozitori polonezi, Jan Sanejko și Bartosz Chajdecki, jocul fiind dezvoltat în colaborare cu Enjoy Studio S.A.

Jocul se va lansa în toamnă pentru Steam și pentru Nintendo Switch, versiunea pentru generația curentă și precedentă de console fiind planificată pentru o dată ulterioară.

Etichete: , , , , ,