VIDEO Ce reclame am văzut anul acesta la Super Bowl LVIII: De la Apple la Oreo

Scris de | 12 februarie, 2024
VIDEO Ce reclame am văzut anul acesta la Super Bowl LVIII: De la Apple la Oreo
Sir Anthony Hopkins // FOTO via YouTube

Super Bowl-ul american nu mai înseamnă de mult numai un spectacol sportiv, iar americanii au dus la rang de artă tot marketingul și promovarea din timpul pauzei evenimentului. Totul a ajuns atât de departe încât multă lume așteaptă această finală a campionatului de fotbal american doar ca să vadă ce filme își prezintă noile trailere sau cu ce gimmick-uri de promovare mai vin marile companii din SUA, dintre care nu lipsesc, desigur, cele de tehnologie.

Cine a câștigat Super Bowl LVIII?

Echipa Kansas City Chiefs și-a asigurat a treia victorie în Super Bowl în ultimele cinci sezoane reușind, pentru prima dată în 19 ani, să devină o echipă câștigătoare de titluri consecutive. Aceștia au obținut victoria în timpul prelungirilor, cu scorul de 25-22, împotriva echipei San Francisco 49ers pe stadionul Allegiant din Las Vegas, consolidându-și statutul de forță dominantă în istoria recentă a ligii.

Reclame la Super Bowl LVIII

Microsoft s-a prezentat cu o reclamă legată de Inteligența Artificială la Super Bowl. Aceasta arată conceptul de utilizare al AI pentru a stimula creativitatea. Ea explorează echilibrul dintre capacitatea oamenilor de a creea imagini pentru care până de curând ar fi avut nevoie și de talent și pricepere, și preocupările valide legate de înlocuirea locurilor de muncă de către AI – în special în industria creativă. Microsoft se folosește de această reclamă pentru a scoate în evidență noile sale aplicații mobile Copilot pentru iOS și Android.

Una dintre cele mai „imitate” celebrități de peste Ocean este Christopher Walken. Stilul său distinct de a vorbi, mai ales în filme, e o sursă continuă de umor, iar BMW s-a folosit de acest lucru pentru a promova noul său sedan electric, i5.

Telekom este unul dintre cei mai importanți operatori din Statele Unite, iar în timpul pauzei Super Bowl compania a prezentat o reclamă ce-i are în rol principal de Zach Braff, Donald Faison și Jason Momoa.

Una dintre cele mai impresionante și bine executate reclame din acest an vine de la Google, care prezintă într-un mod foarte wholesome capacitatea AI de a ajuta persoanele cu deficiențe de vedere.

Dacă Usher a susținut partea muzicală din timpul pauzei de la Super Bowl, Apple a profitat de acest moment și a scos o reclamă la Apple Music care îi are ca personaje principale pe Ludacris și pe… Tim Cook. Rezultatul este mai jos.

Oreo a avut una dintre cele mai interesante și mai amuzante reclame din acest an.

Sir Anthony Hopkins ne-a încântat și în acest an și portretizează un personaj care ne amintește destul de mult de Hannibal Lecter, însă cu un twist actoricesc. Reclama este pentru Stok, un brand de cafea cold brew, care sponsorizează echipa de fotbal a lui Ryan Reynolds și Rob McElhenney, niciuna alta decât Wrexham AFC.

Etichete: , , , ,

Sursa: Super Bowl 2024: the biggest movie trailers and ads