Xiaomi anunță Black Shark GS3, un smartwatch rugged, cu certificare militară

Scris de | 24 aprilie, 2024
Xiaomi anunță Black Shark GS3, un smartwatch rugged, cu certificare militară

Xiaomi se pregătește să lanseze un nou smartwatch cu adevărat „rezistent”. Se pare că sub-brand-ul  Black Shark, responsabil până nu de mult exclusiv cu echipamente de gaming, devine acum un brand pe care Xiaomi îl folosește pentru a testa diverse tehnologii din zona wearables. Săptămâna trecută am văzut inelul inteligent Black Shark, iar acum avem primele informații despre Black Shark GS3, un ceas inteligent cu design „rugged”.

Black Shark GS3 are rezistență crescută la șocuri, apă, praf și intemperii

Ceasul nu a fost prezentat oficial, ci doar dezvăluit, fără detalii clare despre hardware-ul și software-ul care vor sta la baza experienței de utilizare. Nu știm nici cât va costa, însă fiind vorba despre un produs Black Shark, probabil că prețul va fi unul competitiv, în ciuda specificațiilor. Compania promite însă 21 de zile de autonomie pe acest model, un ecran AMOLED de 1.43” și un modul GPS integrat, pentru monitorizarea activităților sportive outdoor.

Ce face Black Shark GS3 special este însă certificarea MIL-STD810G, care asigură rezistența în multe condiții extreme de utilizare. Acesta se încadrează în 15 protocoale de rezistență, inclusiv pentru utilizarea în medii cu temperaturi foarte înalte sau foarte scăzute, dar și pentru rezistență la șocuri mecanice, apă, praf sau medii cu vibrații ridicate. 

Din punct de vedere al design-ului, Black Shark Watch GS3 nu iese din tiparele modelelor anterioare, precum S1 Pro și S1 Clasic, deci probabil că va beneficia de multe dintre avantajele acelor modele.

Ceasul Black Shark GS3 ar putea fi anunțat foarte curând, cel puțin pentru piața din China. Produsele Black Shark ajung, de obicei, și în Europa, iar prețurile sunt, în general, mai mici decât cele ale brand-urilor considerate „premium”. Cu un inel inteligent și un smartwatch rezistent în ofertă, Black Shark pare să înceapă să se poziționeze și drept un brand de wearables, nu doar unul „de gaming”. Probabil că această schimbare se datorează și faptului că telefoanele de gaming nu par să fie nici măcar în topurile preferințelor celor care se joacă mult pe telefon.

Etichete: , ,

Sursa: GSM Arena