Honor a debutat la VivaTech, unul dintre cele mai mari evenimente de tehnologie și business din Europa. Astfel, compania a prezentat o abordare a inteligenței artificiale la nivel de dispozitiv și a dezvăluit strategia sa cu o arhitectură AI pe patru niveluri. De asemenea, producătorul a anunțat și viitoarele experiențe Gen-AI dezvoltate în colaborare cu Google Cloud, care vor fi integrate pe noile smartphone-uri.
„La Honor, credem că, prin combinarea capacităților de personalizare, intuitivitate și protecție a vieții private oferite de inteligența artificială integrată în dispozitive, toată lumea poate beneficia în siguranță de întregul potențial al AI.”, a declarat George Zhao, CEO Honor. „Suntem, de asemenea, încântați să colaborăm cu Google Cloud, valorificând expertiza noastră comună pentru a debloca potențialul acestei abordări hibride și a oferi utilizatorilor noștri experiențe AI și mai fluide.”, a continuat el.
Honor a dezvăluit arhitectura pe patru niveluri și a subliniat direcția pentru integrarea AI în MagicOS. Aceasta cuprinde straturi distincte. La nivelul de bază, AI cross-device și cross-OS constituie fundamentul unui ecosistem deschis, facilitând partajarea capacității de calcul și a serviciilor între dispozitive și sisteme de operare. Construit pe această bază, nivelul doi al platformei AI oferă un sistem de operare adaptabil, care încurajează interacțiunea personalizată între utilizator și computer, bazată pe intenție și alocare personalizată a resurselor.
Al treilea nivel, este pregătit să lanseze o serie de aplicații AI inovatoare și generative, care vor transforma experiențele utilizatorilor. În final, nivelul Interfață către Servicii Cloud AI furnizează utilizatorilor acces facil la servicii cloud extinse.
Arhitectură AI pe patru niveluri
Ca parte a MagicOS 8.0, Magic Portal este prima interfață de utilizator bazată pe intenție, capabilă să înțeleagă comportamentul utilizatorului și să simplifice sarcinile mai complexe, transformându-le în procese cu un singur pas. În prezent, Magic Portal suportă 100 de aplicații în șapte scenarii, inclusiv călătorii, productivitate, mesagerie, căutări pe Internet, divertisment, cumpărături și rețele sociale.
În plus, ca parte a arhitecturii pe patru niveluri, compania chineză intenționează să integreze experiențe Gen-AI, alimentate de Google Cloud, pe viitoarele smartphone-uri.
Fotografia portret cu seria Honor 200
După funcția AI Motion Sensing Capture, o tehnologie ce utilizează inteligența artificială pentru a surprinde automat mișcările rapide, Honor a dezvăluit că următoarea serie Honor 200 va oferi o experiență de portret îmbunătățită prin intermediul inteligenței artificiale. Seria Honor 200 este realizată în colaborare cu Studio Harcourt din Franța, renumit pentru portretele sale clasice ale unor figuri celebre. Cu ajutorul tehnologiei AI, această serie va reinterpreta efectele de iluminare și umbre ale studioului.
Prin utilizarea inteligenței artificiale pentru a analiza un set de date cu portrete de la Studio Harcourt, seria Honor 200 a descompus întregul proces de fotografiere a portretelor în nouă etape distincte și a redat metoda Studio Harcourt.
Seria Honor 200 va fi lansată la Paris pe 12 iunie, alături de MagicOS 8.0. De asemenea, compania a dezvăluit planurile de a introduce MagicOS 8.0 pe dispozitivele HONOR Magic V2 și HONOR 90, oferind astfel unui număr mai mare de utilizatori unele funcții bazate pe inteligența artificială.
Dispozitive inteligente
La eveniment, Honor a găzduit și un panel, având-o ca invitată pe experta în domeniu, Dr. Justine Cassell. Discuția s-a concentrat pe viitorul interacțiunii multimodale, subliniind modul în care această integrare crește confortul și protecția vieții private pentru utilizatorii de dispozitive inteligente.
„Inteligența artificială integrată pe dispozitiv poate oferi un sprijin mai mare utilizatorilor,” a spus George Zhao. „Dispozitivul oferă recomandări personalizate, protejând în același timp confidențialitatea utilizatorului prin păstrarea datelor pe dispozitiv. De exemplu, designul Magic Portal oferă utilizatorilor control asupra alegerii serviciilor și luării deciziilor”, a punctat el.
În ceea ce privește interacțiunea multimodală, Dr. Justine Cassell a menționat: „Oamenii folosesc mai multe modalități de comunicare. Creșterea utilizării dispozitivelor portabile, cum ar fi inelele și AI Pin-urile, alături de smartphone-uri performante, arată că oamenii devin din ce în ce mai confortabili cu integrarea inteligenței artificiale în comunicarea verbală, indicii nonverbali, cum ar fi gesturile și expresiile faciale, și elementele paraverbale, precum intonația vocii. Acest lucru sugerează că AI-ul care recunoaște și răspunde la diferite moduri de interacțiune va fi din ce în ce mai adaptat pe dispozitive. Cu cât putem integra mai multe modalități într-un sistem AI, cu atât mai mult putem ajuta numeroase tipuri de utilizatori”.