Într-o mișcare bizară, Jabra a luat decizia de a ieși de pe piața de căști true wireless (earbuds) pentru consumatori, fix când compania sa mamă anunța lansarea unor noi modele, din seria Elite. Peter Karlstromer, CEO-ul companiei mamă (GN), a spus că decizia este „ parte din dorința noastră de a ne concentra pe piețele atractive unde putem livra creștere profitabilă și profituri puternice”.
Compania va scoate din uz așadar liniile de produse Jabra Elite și Talk (mono bluetooth). În 2023, compania orienta gama Elite către zona premium, încercând să se lupte cu giganții din acest segment, Apple, Sony sau Bose. Compania spune însă că piețele sale țintă s-au schimbat de-a lungul timpului, iar o evaluare recentă ar arăta că „nu putem obține un profit satisfăcător pentru investițiile noastre, prin comparație cu alte oportunități pe care le avem cu afacerile de Gaming, Enterprise și Hearing”.
Earbuds-urile Jabra ar putea să se mai găsească prin magazine doar până la finalul acestui an, moment în care compania se așteaptă să scape de produsele pe care le mai are pe stoc. GN spune însă că va oferi în continuare service și suport pentru software-ul device-urilor timp de câțiva ani.
Earbuds-urile Jabra erau considerate o opțiune excelentă, disponibilă la un preț mai redus decât majoritatea numelor mari din acest sector de produse. Foarte populare printre alergători sau cei care merg la sală, Jabra va lăsa cu siguranță un gol destul de important în zona true wireless.