Cel mai nou raport al celor de la Nielsen dezvăluie faptul că YouTube a ajuns să domine nu doar ecranele laptop-urilor și telefoanelor noastre, ci și pe cele ale televizoarelor. În cadrul „Media Distributor Gauge”, ediția din aprilie 2025, compania a dezvăluit că YouTube s-a menținut în top pentru trei luni consecutive, în ceea ce privește procentul de vizionare pe televizoare de conținut online. În total, 12,4% din timpul total petrecut de oameni uitându-se la televizor în ultimele 30 de zile a fost pe YouTube, o creștere ușoară față de cele 30 de zile precedente, unde procentajul a atins 12%.
Este o creștere majoră totuși față de anul trecut, când timpul în care televizoarele utilizatorilor stăteau pe YouTube era echivalent cu 9,6% din total. Asta marchează o dominare continuă a platformei în fața unor giganți din domeniul streamingului, precum Disney, Paramount sau Netflix. Disney a fost pe locul al doilea în Statele Unite în aprilie, cu un procentaj de 10,7%.
Interesant este că, potrivit datelor interne ale YouTube, marea majoritate a utilizatorilor săi folosesc televizoarele ca device principal pentru videoclipurile preferată, cel puțin în Statele Unite. În plus, este așteptată o creștere și mai mare la acest capitol, deoarece compania a anunțat un acord important cu NFL, liga de fotbal american. Asta va face ca YouTube să fie streamerul exclusiv pentru primul joc al sezonului la nivel global, o premieră totală.