Altex anunță Black Friday 2025 în trei etape. Când începe și care magazine participă

Scris de | 13 octombrie, 2025
Altex anunță Black Friday 2025 în trei etape. Când începe și care magazine participă

Altex a anunțat perioada campaniei de reduceri de Black Friday in 2025. Începând cu joi, 30 octombrie, și până pe miercuri, 19 noiembrie, cele trei branduri retail ale companiei, Altex, Media Galaxy si Brico Depot vor oferi cele mai mari reduceri în trei etape. Acestea vor fi cele ma mari reduceri din an la produse din toate categoriile prezente în ofertele lor. 

Raul Filip – Director Adjunct/ Deputy CEO Altex Romania

Când are loc Black Friday la Altex, Media Galaxy și Brico Depot

  • Etapa 1 are loc între 30 octombrie și 5 noiembrie
  • Etapa 2 între 6 noiembrie și 12 noiembrie
  • Etapa 3, cea finală, are loc între 13 și 19 noiembrie

Reprezentanții companiei spun că având o perioadă atât de lungă la dispoziție, au timp să studieze piața, să se decidă asupra produselor pe care doresc să le achiziționeze și le pot ridica direct din magazin. Oferta de 2x diferența rămâne valabilă pe perioada Black Friday. Altex spune că dorește astfel să ofere cele mai mici prețuri din România în ofertele magazinelor sale. Reducerile vor depăși punctual și 50% din prețul normal, dar în general cele mai mari reduceri vor fi de aproximativ 50% din preț.

Edvin Abdulachim – Director Comercial Altex

Altex va oferi în fiecare etapă de reduceri produse diferite, din categorii diferite. Toate reducerile sunt disponibile atât online, cât și offline. La capitolul servicii, compania poate livra produsele de pe site sau din aplicație direct în magazin, cât și livrarea cu două persoane pentru electrocasnice mari. Nu sunt așteptate întârzieri în livrări, Altex colaborând cu partenerii din zona de curierat.

Monica Ciolănel – Director MarketPlace Altex

Clienții care au aplicația Altex vor avea acces la ofertele din marketplace înainte de startul campaniei oficiale. Nu a fost comunicată o oră exactă la care vor intra ofertele în avans în aplicație, dar startul va avea loc cu câteva ore înainte de debutul ofertelor pe site și în magazine.

Gianina Corduneanu – Director General ALD (Altex Logistic & Distribution SRL)

Cele mai căutate categorii de produse, conform Altex:

  • Auto (anvelopele sunt vedetele sezonului)
  • Familie (produse pentru copii, jucării, suplimente, produse de îngrijire personală, echipamente sportive)
  • Mobilier, decorațiuni și bricolaj

Pentru prima dată, Brico Depot participă în cadrul campaniei de Black Friday Altex, după achiziția companiei. Magazinul de bricolaj are acum un site refăcut și o nouă aplicație de mobil, care va îmbunătăți experiența clienților pentru a căuta și cumpăra produse (iOS, Android). Magazinul implementează un nou sistem RRP pentru a putea monitoriza mai ușor prețurile și reducerile.

Cătălin Mazilu – Director Operațional Brico Depot

În ciuda scăderilor așteptate pe final de an, inclusiv în perioade de Black Friday, Altex se așteaptă ca piața anul acesta să fie în creștere față de anul trecut. Reprezentanții Altex spun că nu au simțit amenințarea magazinelor concurente din Asia.

Etichete: , , ,