eMAG Black Friday 2025: 609 milioane de lei în primele trei ore și peste 2 milioane de produse vândute

Start exploziv pentru Black Friday 2025: eMAG a înregistrat comenzi în valoare totală de 609 milioane de lei și peste 2 milioane de produse vândute în primele trei ore. Cele mai populare oferte? iPhone 15, televizoare, gadgeturi, dar și bilete la festivaluri.

Scris de | 7 noiembrie, 2025
eMAG Black Friday 2025: 609 milioane de lei în primele trei ore și peste 2 milioane de produse vândute

Black Friday 2025 a debutat cu un nou record pentru eMAG, care a înregistrat comenzi în valoare totală de 609 milioane de lei și peste 2 milioane de produse vândute în primele trei ore ale evenimentului. Potrivit datelor companiei, cele mai rapide vânzări au venit din zona gadgeturilor și a experiențelor, semn că tinerii au devenit un segment-cheie al campaniei.

Printre cele mai spectaculoase oferte s-au numărat biletele la festivalul Beach Please! 2026, vândute la doar 10 lei și epuizate în primele 30 de secunde. eMAG a suplimentat ulterior oferta cu bilete reduse cu până la 30%. În total, clienții au comandat peste 5.500 de pachete de experiențe și bilete la festivaluri, iar interesul pentru astfel de produse continuă să crească de la an la an.

MULTE OFERTE SUNT ÎNCĂ DISPONIBILE

„Black Friday a început în forță la eMAG, iar în primele ore clienții au participat la maraton pentru a prinde cele mai bune oferte. Categoria care a prezentat cel mai mare interes a fost cea a produselor pentru casă, băcănie, băuturi, petshop, cu 538.000 unități de produse vândute. Sunt la mare căutare produsele de băcănie, băuturile și cosmeticele, dar și gadgeturile electro-IT – de la accesorii, la laptopuri, telefoane, la produse pentru acasă, precum electrocasnice și televizoare. Alături de produsele de care au nevoie zi de zi, oamenii au comandat și produsele pe care nu le găsesc de obicei online, cum ar fi bilete la super ofertă la festivaluri, mașini, aur sau carne de porc. Black Friday este un eveniment pentru toată lumea, pentru toate nevoile și dorințele și vom continua să suplimentăm ofertele pe parcursul întregii zile,” a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Categoriile cu cea mai mare cerere au fost produsele pentru casă, băcănie, băuturi și petshop, totalizând peste 538.000 de unități vândute. Printre cele mai populare produse s-au aflat iPhone 15, televizoarele Star-Light, aparatele de tuns Philips și laptopurile Acer Aspire Lite 15.

În primele ore, 79% dintre comenzi au fost plătite cu cardul, în creștere față de 73% în 2024, iar 81,7% dintre livrări vor fi efectuate la easybox. Cel mai mare coș de cumpărături a inclus 80 de produse diferite, din opt categorii, iar cea mai scumpă achiziție a fost un Volvo XC90 cumpărat cu 71.730 de euro, redus cu 23% față de prețul de listă.

Interesul pentru Black Friday a fost stimulat și de tombola „Roata Norocului”, la care s-au înscris peste 250.000 de clienți, atrași de premii precum un iPhone 17 Pro Max sau greutatea lor în pizza.

Partenerii din eMAG Marketplace au înregistrat, la rândul lor, rezultate notabile: peste 481.000 de produse vândute, o creștere de 26% față de ediția anterioară. Cele mai dinamice categorii au fost cosmeticele, băuturile, electrocasnicele și IT-ul, confirmând diversificarea tot mai mare a ofertelor.

În topul județelor cu cele mai mari valori medii ale comenzilor s-au situat Dolj, Ilfov, Constanța, Timiș și Giurgiu. Black Friday rămâne, astfel, nu doar o zi de reduceri, ci un adevărat fenomen comercial și cultural, care reușește să aducă în online milioane de cumpărători într-un interval record.

Campania de Black Friday de la eMAG ține pe tot parcursul zilei și se va opri probabil după miezul nopții.

Recorduri în primele trei ore de la startul eMAG Black Friday

  • Plata cu cardul este la un nivel ridicat de 79% în continuare, în creștere față de anul trecut când a atins 73%
  • 81,7% din totalul comenzilor vor fi livrate la easybox, în localitățile în care serviciul este disponibil
  • Comanda cu numărul cel mai mare de produse: 80 produse diferite din 8 de categorii diferite precum îngrijirea și curățenia casei, fashion, produse pentru gătit, îngrijire personală și electrocasnice mici, în valoare de 2.200 de lei
  • Automobilul cu cea mai mare valoare: Volvo XC90, 71.730 de euro cu discount de 23%, de la preț de listă de 93.000 de euro

Comenzile clienților Genius în primele trei ore de la startul eMAG Black Friday

  • 87,75% dintre clienți au accesat de pe mobil oferta de Black Friday
  • Aproape un sfert dintre clienții care au comandat au un abonament Genius

Top produse comandate cel mai rapid:

  • Bilete festival BEACH, PLEASE! 2026, 1 persoana, General Access, Costinesti, 8-12 iulie 2026  la prețul de 10 lei redus de la 674 lei, epuizat în 30 de secunde
  • Telefon mobil Apple iPhone 15, 128GB, 5G, Black la prețul de 1.999,99 de lei, redus 39% de la 3.279,99 lei, 500 bucati, epuizat în 50 de secunde
  • Televizor Star-Light LED 32DM6601, 80 cm, Smart, HD,  Rama UltraSlim la prețul de 199 de lei redus 63% de la 549 lei, 1.000 de bucăți epuizat în 59 de secunde
  • Aparat de tuns 13 in 1 PHILIPS All-in-One MG9530/15 +OneBlade, autonomie 120 min, la prețul de 99,99 lei redus 52% de la 552,3 de lei, 890 de bucăți epuizat 56 de secunde
  • Laptop Acer Aspire Lite 15 cu procesor Intel® Celeron® N4500 pana la 2.8GHz, 15.6”, Full HD, IPS, 8GB LPDDR4X, 256GB la prețul de 599,99 de lei redus cu 52% de la 1.249 lei, 400 de bucăți epuizat în 97 secunde
  • Mixer de mână Heinner HM-400BG, putere: 400w, 2 teluri si 2 cârlige din inox, la prețul de 19,99 redus cu 70% de la 66,99 lei, 500 bucăți epuizat în 97 de secunde
  • Uscător de păr Philips EssentialCare BHC010/10, 1200 W, 3 setări temperatura, mâner pliant, la prețul de 24,99 lei redus cu 66% de la 74,99 lei, 500 de bucăți epuizat în 98 de secunde

Sellerii din eMAG Marketplace în Black Friday

  • Partenerii din eMAG Marketplace au vândut peste 481.000 de produse cu 26% mai multe comparativ cu anul anterior
  • 12.000 parteneri au primit comenzi în primele 3 ore de eveniment

Top categorii de produse vândute

  • 515.000 de produse cosmetice, suplimente și înfrumusețare
  • 556.000 de băuturi, băcănie, petshop și curățenie
  • 242.000 de jucării și articole pentru copii
  • 75.000 de laptopuri, it, birotică, papetărie și cărți
  • 64.000 de tv, audio-video și gaming
  • 99.000 de telefoane, tablete, wearables și caști
  • 119.000 de electrocasnice mici
  • 67.000 de electrocasnice mari
  • 66.000 de articole fashion și sport
  • 111.000 de articole de mobilă și casă

Produse speciale vândute:

  • 5.600 de experiențe, bilete la Untold, Electric Castle, Summer Well și Beach, Please!
  • 895 nopți de cazare în pachete turistice
  • 3.557 g de aur și monede
  • Peste 1.000 kg de carne de porc
  • 13 automobile
  • 2.400 bilete de avion
  • 12.700 pachete de sănătate

Topul județelor după valoarea medie a comenzilor la nivel de client

  • Dolj
  • Ilfov
  • Constanța
  • Timiș
  • Giurgiu

Etichete: , ,