Jocurile sunt, în Statele Unite, cele mai căutate aplicaţii pentru smartphone-uri. Mai mult, americanii sunt dispuşi să plătească pentru jocuri mai mult decât pentru oricare altă aplicaţie, se arată într-un studiu de piaţă realizat de Nielsen.
Într-un studiu realizat de bine-cunoscuta companie de cercetare Nielsen Research, jocurile stau pe primul loc în ierarhia aplicaţiilor folosite de proprietarii smartphone-urilor, cu 64% din numărul de descărcări. Pe locul doi sunt aplicaţiile meteo, cu 60%, şi pe trei cele de social networking, cu 56%.
Într-un top al aplicaţiilor pentru care utilizatorii ar fi dispuşi să plătească, pe primul loc se află tot jocurile cu 93% la o diferenţă semnificativă de 6 procente de locul doi, ocupat de aplicaţiile de divertisment. Mai mult, doar 76% din cei care descarcă aplicaţii ar da bani pe cele dedicate ştirilor.
Proprietarul unui smartphone foloseşte dispozitivul pentru jocuri, în medie, 7.8 ore pe lună. Cei care folosesc dispozitivele Apple se joacă aproximativ 14.7 ore pe lună, adică aproape dublu din media totală, iar cei Android au un procentajde 9.3 ore lunar.
Jocurile sunt fără îndoială o adevărată oportunitate financiară în industria aplicaţiilor, ce se află în plină creştere.