BlackBerry pierde din preferinţele clienţilor europeni

Scris de | 30 ianuarie, 2012
BlackBerry pierde din preferinţele clienţilor europeni

Conform unui studiu realizat de echipa de cercetare Forrester Research, producătorul canadian Research in Motion a pierdut recent o parte considerabilă din piaţa europeană. Compania ce fabrică dispozitivele BlackBerry a fost întrecută în preferinţele segmentului business de terminalele Android.

Clienţi din segmentul business au fost întotdeauna principalii susţinători ai dispozitivelor BlackBerry în Statele Unite ale Americii şi Europa. Din păcate, un studiu recent, citat de New York Times, relevă faptul că dispozitivele cu sistemul de operare Android au întrecut cele BlackBerry. Actualmente, terminalele cu Android însumează 27% din utilizatorii din segmentul business din Europa, în timp ce BlackBerry a căzut pe locul 2 cu un procentaj de 26%. Pe locul trei se află iPhone-ul celor de la Apple cu o cotă de piaţă de 24%.

Această scădere continuă trendul descendent al companiei Research in Motion în ceea ce priveşte segmentul business. Cu toate că BlackBerry e un dispozitiv necesar pentru afaceriştii din ţările în curs de dezvoltare, producătorul canadian are probleme serioase în unele teritorii unde a fost întotdeauna prima alegere.

Rămâne de văzut dacă noul CEO Thorsten Heins va redirecţiona cursul companiei canadiene.

Etichete: , , , , ,