Lin Bin, președinte Xiaomi a promis să schimbe modul în care compania își comercializează produse – se va renunța vânzările instant („instant sales”), care au fost criticate în repetate rânduri de utilizatori și se va trece la comercializarea la liber a tuturor dispozitivelor.
Politica Xiaomi de vânzări de produse a fost una simplă, dar în același timp criticată de consumatori. Astfel, la scurt timp după lansarea unui dispozitiv semnat Xiaomi, acesta putea fi comercializat online (exclusiv în multe cazuri) direct din magazinul companiei, însă preț de doar o zi. Acest fapt declanșa o frenezie în rândul doritorilor – iar tehnica de marketing adoptată de Xiaomi a fost catalogată în repetate rânduri drept „hungry marketing” or „instant sales.” După ce campania de vânzări de o zi expira, compania posta online volumul de produse comercializat și încasările realizate. De regula numărul de unități comercializat era de ordinul milioanelor, prin urmare nu toți doritorii reușeau să plaseze comenzi, fiind nevoiți să aștepte mult timp până de exemplu un smartphone să ajungă la un dealer.