Suntem pe locul 2 în Europa, alături de spanioli și după italieni, în topul celor care se uită mai mult de 3 ori pe săptămână la fotbal

• Aproape jumătate (44,49%) dintre bărbații din Europa urmăresc meciuri de fotbal de trei sau de mai multe ori pe săptămână

Scris de | 24 iunie, 2016
Suntem pe locul 2 în Europa, alături de spanioli și după italieni, în topul celor care se uită mai mult de 3 ori pe săptămână la fotbal

Noul studiu realizat de Samsung Electronics investighează modul în care este influențat obiceiul de achiziții TV, arătând că unul din 5 adulți europeni se uită, în medie, la peste 468 de ore de fotbal într-un an. Această perioadă este echivalentă a 28.080 de minute sau 62 de zile de muncă. Cum jucătorii sunt mai rapizi și tehnicile lor s-au îmbunătățit, aproape unul din doi adulți europeni plănuiește să investească într-un nou televizor, special pentru a urmări evenimentele sportive din această vară, iar așteptările lor în ceea ce privește experiența de vizualizare sunt din ce în ce mai mari.Samsung fotbalCele mai mari trei frustrări ale telespectatorilor europeni în ceea ce privește fotbalul sunt: faptul că nu pot identifica jucătorii (28,53%), că nu pot vedea mingea atunci când trece de la o zonă luminată la una umbrită (21,47%) și faptul că ecranul televizorului este prea mic (9,8%). Pentru a-i ajuta pe cei care vor să vadă un meci de fobal în toate detaliile sale, în orice unghi s-ar afla și fără a pierde vreo fază de joc, Samsung a lansat noua gamă de televizoare SUHD. Acestea oferă o calitate superioră a imaginii prin tehnologiile Quantum Dot, Ultra Black, luminozitatea de până la 1.000 de niți și compatibilitate cu standardul HDR. Pe lângă schimbarea obiceiurilor de vizualizare ale telespectatorilor, îmbunătățirea calității imaginii a dus și la o mai mare atenție a fotbaliștilor față de aspectul lor. Peste două treimi (67,78%) dintre aceștia sunt de acord că aspectul fizic al fotbaliștilor a devenit mai important în ultimii 15 ani, iar aproape unul din trei (32,23%) bărbați europeni își găsește inspirația în jucători de fotbal, mai mult decât în actori, muzicieni sau staruri TV.

În România, peste jumătate dintre bărbați (53,8%) urmăresc meciuri de fotbal de trei sau mai multe ori pe săptămână. De asemenea, peste două treimi (66,70%) dintre români plănuiesc să-și cumpere un televizor nou special pentru evenimentele sportive din această vară, iar 76,20% dintre ei sunt de-acord că imaginea jucătorilor de fotbal s-a îmbunătățit în ultimii 15 ani.

În topul lucrurilor de care sunt deranjați atunci când se uită la un meci la televizor, românii au menționat:

  • Identificarea dificilă a unui jucător (34,50%)
  • Urmărirea mingii când trece dintr-o zonă luminată a terenului într-una cu umbră (20,80%)
  • Ecranul televizorului este prea mic (17%)

Studiul a fost desfășurat de către One Poll, în perioada 19-30 mai 2016, pe un eșantion de 9.000 de adulți din 10 țări europene (Franța, Germania, Italia, Polonia, Portugalia, România, Spania, Suedia, Elveția și Marea Britanie).Samsung-Smart-Hub-FotballProcentajul bărbaților care se uită la meciurile de fotbal de 3 sau mai multe ori pe săptămână:

  • Italia (60,31%)
  • România (53.8%)
  • Spania (53,8%)
  • Germania (47,25%)
  • Franța (45,76%)
  • Polonia (38,63%)
  • Portugalia (37,78%)
  • Marea Britanie (22,6%)
  • Elveția (20,44%)
  • Suedia (17,95%)

Mai multe informații găsiți aici.

 

Etichete: