Noul studiu realizat de Samsung Electronics investighează modul în care este influențat obiceiul de achiziții TV, arătând că unul din 5 adulți europeni se uită, în medie, la peste 468 de ore de fotbal într-un an. Această perioadă este echivalentă a 28.080 de minute sau 62 de zile de muncă. Cum jucătorii sunt mai rapizi și tehnicile lor s-au îmbunătățit, aproape unul din doi adulți europeni plănuiește să investească într-un nou televizor, special pentru a urmări evenimentele sportive din această vară, iar așteptările lor în ceea ce privește experiența de vizualizare sunt din ce în ce mai mari.
În România, peste jumătate dintre bărbați (53,8%) urmăresc meciuri de fotbal de trei sau mai multe ori pe săptămână. De asemenea, peste două treimi (66,70%) dintre români plănuiesc să-și cumpere un televizor nou special pentru evenimentele sportive din această vară, iar 76,20% dintre ei sunt de-acord că imaginea jucătorilor de fotbal s-a îmbunătățit în ultimii 15 ani.
În topul lucrurilor de care sunt deranjați atunci când se uită la un meci la televizor, românii au menționat:
- Identificarea dificilă a unui jucător (34,50%)
- Urmărirea mingii când trece dintr-o zonă luminată a terenului într-una cu umbră (20,80%)
- Ecranul televizorului este prea mic (17%)
Studiul a fost desfășurat de către One Poll, în perioada 19-30 mai 2016, pe un eșantion de 9.000 de adulți din 10 țări europene (Franța, Germania, Italia, Polonia, Portugalia, România, Spania, Suedia, Elveția și Marea Britanie).
- Italia (60,31%)
- România (53.8%)
- Spania (53,8%)
- Germania (47,25%)
- Franța (45,76%)
- Polonia (38,63%)
- Portugalia (37,78%)
- Marea Britanie (22,6%)
- Elveția (20,44%)
- Suedia (17,95%)
Mai multe informații găsiți aici.