Nvidia aduce Ray-Tracing și DLSS pe procesoarele ARM

Scris de | 19 iulie, 2021
Nvidia aduce Ray-Tracing și DLSS pe procesoarele ARM

Săptămâna aceasta, la Game Developers Conference (GDC), NVIDIA a dezvăluit o serie de noi demouri tehnice în care a combinat tehnologiile GeForce RTX cu un procesor MediaTek bazat pe Arm pentru a arăta cum grafica avansată poate fi extinsă către o gamă mai variată de dispozitive, mai eficiente din punct de vedere al puterii. Demourile marchează un moment important într-o călătorie care aduce grafică avansată pe sistemele bazate pe Arm.

Nvidia: Ray Tracing și DLSS pe ARM pentru prima dată

Cele două demouri includ Wolfenstein: Youngblood cu reflexii ray traced în timp real și DLSS pe o platformă bazată pe Arm, pentru prima data. De asemenea, NVIDIA a arătat demoul pentru The Bistro, care a rulat cu ray tracing în timp real pe Arm, cu RTX Direct Illumination (RTXDI) și NVIDIA Optix AI-Acceleration Denoiser (NRD) pornite.

Demourile au rulat pe platforma MediaTek Kompanio 1200, bazată pe Arm cu o placă video GeForce RTX 3060.

Cele două demouri au fost posibile pentru că NVIDIA a portat câteva SDK-uri RTX pentru a funcționa pe dispozitive Arm, iar printre acestea se numără:

  • Deep Learning Super Sampling (DLSS), care folosește AI pentru a crește numărul de cadre pe secundă și pentru a genera imagini clare la o calitate cât mai bună
  • RTX Direct Illumination (RTXDI), care permite dezvoltatorilor să adauge iluminare dinamică în mediile din jocuri
  • NVIDIA Optix AI-Acceleration Denoiser (NRD), care folosește AI pentru a randa imagini de înaltă fidelitate mai rapid
  • RTX Memory Utility (RTXMU) care optimizează modul în care aplicațiile folosesc memoria grafică
  • RTX Global Illumination (RTXGI) care ajută să recreeze modul în care lumina se reflectă de pe anumite suprafețe în medii din viața reală

SDK-urile RTXDI, NRD și RTXMU pentru Arm cu Linux și Chromium sunt disponibile acum. RTXGI și DLSS vor veni curând.

Etichete: , , , ,