Apple lansează un film de Anul Nou Chinezesc, filmat cu iPhone 13Pro

Scris de | 25 ianuarie, 2022
Apple lansează un film de Anul Nou Chinezesc, filmat cu iPhone 13Pro

Apple are o tradiție anuală de a lansa scurtmetraje pentru festivitățile de Anul Nou Lunar, care încep pe 1 februarie a acestui an. Ediția din 2022 – al cincilea videoclip de Anul Nou Chinezesc – este un adevărat omagiu adus cinematografiei, legând aspecte de acțiune Kung Fu cu scenarii SF și nu numai. Mai presus de toate, toate acestea au fost înregistrate cu un iPhone 13 Pro.

În „The Comeback”, un film de 23 de minute produs de regizorul chinez Zhang Meng, un cascador ambițios se întoarce abătut în satul natal din mediul rural, pentru sărbătorile de Anul Nou, după ce a suferit răni pe platourile de filmare. Este întâmpinat cu căldură de săteni, care îl numesc „marele regizor”. Se pare că au dorința de a crea un videoclip care să-i facă locurile natale „faimoase pe internet”, astfel încât să atragă vizitatorii în zonă.

Tânărul este reticent în a ajuta și nu crede că site-ul – și cu atât mai mult el însuși – are potențial pentru această filmare. „Este un pustiu, la fel ca Marte!” se lamentează, ceea ce îi dă tatălui său (creierul proiectului) o idee.

Apple lansează un film epic de Anul Nou Chinezesc, filmat cu iPhone 13 Pro

„The Comeback” este compus, de fapt, din două filme filmate pe iPhone. Acestea arată pregătirea pentru crearea unui videoclip epic de casă, unul care profită la maximum de resursele satului, precum și produsul final în sine. Mai presus de toate, surprinde capacitățile iPhone 13 Pro, inclusiv lentilele ultra-large și teleobiective ale camerei, împreună cu funcții precum suport Dolby Vision, stabilizare, Modul Cinematic, Low-Light, Slo-mo și Time-Lapse, conform publicației Variety.

Filmul este „destinat să inspire și să încurajeze pe toată lumea să nu înceteze să creadă în visele lor – chiar dacă acel vis este la fel de îndepărtat ca Marte”, spune Apple într-o declarație pentru publicația de știri din cultura pop mintită mai sus.

Agenția de publicitate TBWA\ Media Arts Lab a contribuit la crearea campaniei, care include și o partitură originală de Varqa Buehrer. Voi cum sărbătoriți Noul An Chinezesc?

Etichete: ,