Revolut vrea să concureze cu PayPal, lansând Revolut Pay, o soluţie de checkout pentru site-urile e-commerce. Prin intermediul acestei soluţii achiziţiile pe platformele digitale sunt mai sigure şi mai simple. Este doar una dintre soluţiile propuse de divizia B2B a companiei britanice, Revolut Business.
Printre aceste soluţii se numără Revolut Reader şi alte produse gândite pentru comercianţi. Au trecut 5 ani de la lansarea seriei de produse pentru mediul antreprenorial, perioadă în care Revolut Business a procesat tranzacţii de peste 100 de miliarde de lire sterline. Revolut, aplicaţia fintech cu peste 20 de milioane de clienţi persoane fizice la nivel global a introdus pe piaţa Revolut Pay, o soluţie online pentru checkout la efectuarea de cumpărături online.
În acest mod comercianţii din Marea Britanie şi Spaţiul Economic European (SEE) pot integra pe propriile platforme această modalitate de plată. Revolut Pay vine cu extra elemente de securitate: identificare facială, amprentă digitală şi nu se va comunica numărul contului personal în cadrul tranzacţiilor. Astfel se vor preveni fraudele şi clienţii îşi vor proteja fondurile. Funcţionalitatea este disponibilă pentru checkout atât de pe site-uri de pe desktop, dar şi de pe mobil.
Clienţii Revolut Pay pot folosi cardurile salvate sau pot plăti direct din cont. Alţi consumatori pot plăti prin intermediul acestei soluţii, dacă folosesc orice card Visa sau Mastercard salvat în Revolut Pay. În general marea problemă a comecianţilor şi clienţilor este checkout-ul prea complex şi coşurile abandonate spre final de tranzacţie. Comercianţii care implementează Revolut Pay vor putea încasa banii în schimbul unor taxe rezonabile în peste 20 de monede.
Cu Revolut Pay fondurile sunt virate în contul comerciantului în maximum 24 de ore. Comercianţii pot adăuga şi opţiunea de cashback.