Cea mai plictisitoare rețea de socializare are acum și jocuri (pe care nimeni nu le-a cerut)

Scris de | 2 mai, 2024
Cea mai plictisitoare rețea de socializare are acum și jocuri (pe care nimeni nu le-a cerut)
Foto: LinkedIn

Dacă ai stat vreodată pe LinkedIn și te-ai gândit „hmm, platformei ăsteia îi lipsește o componentă de gaming, fix de asta are nevoie”, atunci ai noroc. LinkedIn a anunțat că lansează trei jocuri de logică pentru comunitatea sa, numite Queens, Crossclimb și Pinpoint. Știrea era anunțată cumva încă din martie, atunci când TechCrunch scria că platforma testează piața pentru introducerea unor astfel de jocuri, similare cu celebrul Wordle.

Toate cele trei jocuri sunt deja disponibile și pot fi accesate aici. La fel ca în cazul lui Wordle, fiecare poate fi jucat o singură dată pe zi, și momentan ai posibilitatea de a invita conexiunile „first-degree” la un joc împreună, iar performanța ta în respectivul joc poate fi arătat acelor persoane, dacă dorești. Multe aspecte în legătură cu componenta socială a jocurilor încă sunt în discuție însă, astfel că nu pot fi considerate încă bătute în cuie. Pentru moment, LinkedIn vrea să dezvolte jocurile independent de deținătorul său (Microsoft) și operațiunile sale de gaming. Ele sunt văzute ca o modalitate pentru utilizatorii de LinkedIn de a se destinde și apropia de alte persoane. „Este greu pentru oameni să rămână conectați unul cu celălalt, iar jocurile oferă o oportunitate de a crește aceste legături de business” a spus Dan Roth, Vicepreședintele și editorul-șef al LinkedIn News, cei care s-au ocupat de crearea jocurilor.

Foto: LinkedIn

Deși LinkedIn nu e primul lucru care îți vine în minte când te gândești la o platformă socială unde poți juca diverse jocuri de logică sau de tip puzzle (sau al doilea, sau al treilea, probabil), mișcarea nu ar trebui să surprindă. Cei de la New York Times au creat propria rețea de jocuri de acest tip în ultimii ani, mutând practic cuvintele încrucișate din paginile ziarelor în mediul online și asta s-a dovedit a fi o metodă excelentă și de engagement, dar și de a mări timpul petrecut de utilizatori pe platforma lor, lucru pe care cei de la LinkedIn cu siguranță vor dori să îl facă.

Niciunul din jocuri nu propune ceva revoluționar – Queens este un soi de Sudoku cu limită de timp, Crossclimb este descris ca un joc de trivia, în timp ce Pinpoint seamănă foarte mult cu Connections, jocul celor de la New York Times.

Etichete: , , ,

Sursa: LinkedIn launches gaming: 3 logic puzzles aimed at extending time spent on its networking platform