Xiaomi 15 Pro, fratele mai mare al modelului Xiaomi 15, este unul dintre primele telefoane care utilizează chipsetul de ultimă generație Snapdragon 8 Elite de la Qualcomm. Pe lângă acest procesor de top, 15 Pro aduce îmbunătățiri semnificative față de predecesorul său, inclusiv un ecran mai luminos, camere mai bune și o baterie masivă de 6.100 mAh.
Deși diagonala ecranului rămâne la 6,73 inci, panoul LTPO OLED al modelului 15 Pro are margini mai subțiri și un design micro-curbat, cu curbe discrete pe toate cele patru colțuri. Datorită noului material M9, ecranul atinge acum o luminozitate maximă de 3.200 de niți. Are o rezoluție de 1.440 x 3.200 pixeli și o rată de refresh variabilă între 1-120Hz, și include un scanner ultrasonic de amprente integrat. Xiaomi a adăugat și protecția Dragon Crystal Glass 2.0 pentru a preveni zgârieturile.



Pe spate, Xiaomi a implementat un sistem triplu de camere, cu obiective marca Leica și noul sistem de fotografie computațională AISP 2.0. Camera principală de 50MP utilizează senzorul OmniVision Light Fusion 900 (același de pe Xiaomi 14), cu dimensiunea de 1/1.31″ și o distanță focală echivalentă de 23mm. Este asociată cu o nouă cameră periscop de 50MP (IMX858) cu zoom optic 5x, care funcționează și ca obiectiv tele-macro. Al treilea senzor este o cameră ultrawide de 50MP, cu distanță focală echivalentă de 14mm.
Baterie de 6100 mAh
Capacitatea bateriei a fost mărită la 6.100 mAh și suportă încărcare rapidă de 90W prin cablu și 50W wireless. Telefonul rulează Android 15 cu noul HyperOS 2 de la Xiaomi.

Xiaomi 15 Pro este disponibil în culorile Gri, Alb și Verde, precum și într-o versiune premium Rock Silver, care scoate în evidență un efect tridimensional de ondulare a apei.
Prețul începe de la 5.299 CNY (742 dolari) pentru varianta cu 12GB RAM și 256GB stocare și ajunge la 5.799 CNY (812 dolari) pentru modelul de 16GB/512GB. Modelul de top, cu 16GB RAM și 1TB de stocare, costă 6.499 CNY (910 dolari).

Livrările telefonului vor începe pe 31 octombrie în China, iar producătorul nu a oferit încă detalii despre o lansare globală a flagship-ului său.