MAX devine, din nou, HBO Max

Scris de | 14 mai, 2025
MAX devine, din nou, HBO Max

Mai întâi a fost canalul de televiziune HBO, apoi era streaming-ului a dus la apariția HBO Go, care s-a transformat în HBO Max, și care a ajuns recent să se numească simplu „Max” (a existat și un HBO Now în SUA, la un moment dat). Se pare că numele „MAX” nu a prins așa bine cum credea Warner Bros. Discovery atunci când a luat această decizie, așa că serviciul de streaming va reveni la numele anterior în această vară: HBO Max.

MAX, fostul HBO Max, revine iar la numele Hbo Max

Compania a anunțat că se întoarce la acest brand pentru a permite serviciului să crească în continuare:

„Readucerea brandului HBO în HBO Max va impulsiona și mai mult serviciul și va amplifica unicitatea pe care abonații se pot aștepta să o primească. De asemenea, aceasta este o dovadă a disponibilității WBD de a-și adapta în mod curajos strategia și abordarea — bazându-se puternic pe datele și informațiile provenite de la consumatori — pentru a se poziționa cât mai bine pentru succes.”

În urmă cu doi ani, aplicația Max a înlocuit complet HBO Max, serviciul necesitând instalarea unei noi aplicații și migrarea contului de pe un serviciu pe altul. Odată cu această tranziție au avut loc și alte modificări, multe în rău pentru clienți. De exemplu, abonații HBO Max care aveau acces la un abonament unic, care permitea și redare în 4K sau chiar HDR, au pierdut accesul la aceste funcții la tranziție. Acum, abonații de bază au acces la redare în 1080p cu reclame și fără multe dintre funcțiile pe care le aveau înainte. Acestea au fost adăugate pe un abonament mai scump.

„Creșterea puternică pe care am înregistrat-o în serviciul nostru global de streaming se bazează pe calitatea programelor noastre,” le-a spus David Zaslav, președinte și CEO Warner Bros. Discovery, celor prezenți în Teatrul de la Madison Square Garden (conform Variety). „Astăzi, readucem HBO — brandul care reprezintă cel mai înalt standard de calitate în media — pentru a accelera și mai mult această creștere în anii ce urmează.”

Anterior, motivația pentru renunțarea la HBO a fost faptul că acest brand este asociat cu conținut dedicat adulților, nu obligatoriu și la conținut „prietenos” pentru întreaga familie, așa cum livrează Max în prezent, de la filme și seriale pentru adulți, până la programe pentru copii și documentare. Totuși, s-a dovedit că aceasta a fost mișcarea incorectă:

„Vom continua să ne concentrăm pe ceea ce ne face unici — nu pe a oferi totul pentru toți membrii unei gospodării, ci pe a oferi ceva distinct și de calitate pentru adulți și familii. Nu este ceva subiectiv și nici măcar controversat — programele noastre pur și simplu au un impact diferit.”, a adăugat JB Perrette, CEO of streaming.

Etichete: , , , , , ,

Sursa: Variety