Vodafone Romania adauga noi functionalitati serviciului de mobile advertising

Scris de | 29 iulie, 2010
Vodafone Romania adauga noi functionalitati serviciului de mobile advertising

Vodafone Romania a lansat noi functionalitati care imbogatesc servicul de mobile advertising AdPlus si permit un nivel superior de targetare a utilizatorilor site-urilor de mobil.

Astfel, cele mai importante site-uri de mobil din Romania vor putea afisa mesaje comerciale personalizate, adaptate la profilul vizitatorilor, pe baza solicitarilor agentiilor de publicitate si ale clientilor-companii. Serviciul utilizeaza criteriile de targetare oferite de Vodafone, cum ar fi: venitul potential al utilizatorului, varsta, sexul, domiciliul sau tipul de telefon utilizat.

„Dupa ce AdPlus a revolutionat modul in care brand-urile si companiile pot comunica si interactiona cu utilizatorii lor, serviciul ofera acum un instrument inovator pentru piata media:, anume, posibilitatea de a targeta cu precizie vizitatorii site-urilor de mobil, cu mesaje comerciale personalizate. Astfel, marcile pot alege segmente personalizate ale vizitatorilor si transmite fiecarui grup mesaje specifice pe fiecare site de mobil”, a declarat Horatiu Dimulescu, Manager Mobile Advertising, Vodafone Romania.

Serviciul AdPlus ofera o serie de avantaje unice: selectarea precisa a audientei in functie de criterii de segmentare actualizate frecvent, exactitatea alegerii momentului expunerii la mesaj si, nu in ultimul rand, posibilitatea de a realiza campanii interactive prin care raspunsul din partea utilizatorilor se obtine in timp real, prin functionalitati de tip click2call, click2sms sau click2browse*.

Prin utilizarea acestui canal, agentiile de media si companiile vor beneficia de un randament crescut al investitiei, prin economiile la nivel de buget de comunicare, si de un impact mai mare, datorita capacitatii sporita de targetare a clientilor

Vodafone Romania a incheiat o serie de parteneriate de promovare a serviciului de mobile advertising AdPlus cu principalele regii de vanzari online din tara. Astfel, principalele site-uri de mobil din portofoliul Arbo Interactive, F5 X-Media si Splendid Interactive vor afisa mesajele comerciale personalizate.

Printre cele mai importante site-uri din portofoliul ARBO Interactive ce vor afisa mesajele comerciale personalizate se numara m.antena3.ro, m.hotnews.ro si sharemobile.com.

Regia Splendid Interactive va extinde parteneriatul cu Vodafone Romania pe solutia de mobile advertising catre site-urile libertatea.ro, cancan.ro si capital.ro.

Din portofoliul F5, serviciul AdPlus va fi implementat pe site-urile realitatea.mobi, m.cotidianul.ro, m.standard.ro.

Prin serviciul AdPlus, clientii Vodafone pot primi, doar cu acceptul lor, informatii despre cele mai recente lansari in domeniile de care sunt interesati, mesaje comerciale cu privire la brandurile preferate si continut personalizat pe telefonul mobil.

In prezent, serviciul AdPlus ofera opt canale de mobile advertising: SMS Insert, SMS Push, MMS Push, Bannere in site-uri de internet mobil si in portalul Vodafone live!, Inserturi in factura Vodafone, publicitate in Vodafone.ro si YouthSMS.ro.

Etichete: , , , , , , , , , , , , ,