“Hai să ieşim”, cea mai complexă aplicaţie de lifestyle pentru iPhone

Scris de | 7 octombrie, 2010
“Hai să ieşim”, cea mai complexă aplicaţie de lifestyle pentru iPhone

În secolul comunicării rapide şi al multiplelor opţiuni de informare, aplicaţia “Hai să ieşim”, cea mai nouă şi complexă aplicaţie de lifestyle pentru utilizatorii iPhone, vine să ne demonstreze că variantele de petrecere a timpului liber sunt la un click distanţă, gata oricând să fie descoperite… în propriul buzunar. Gratuit.

Concepută pentru a-i ajuta pe amatorii de ieşiri să-şi aleagă mai uşor locurile de distracţii şi să le comunice prietenilor într-o clipă, aplicaţia “Hai să ieşim” a fost rapid adoptată de utilizatorii iPhone: la mai puţin de 24 de ore de la lansare, se clasa pe primul loc în categoria Lifestyle pe Apple Store, după câteva ore intrase în top 50 al celor mai downloadate aplicaţii din acelaş website, iar o zi mai târziu urca pe locul 1 al aceluiaş clasament.

Cum funcţionează aplicaţia “Hai să ieşim”

• Utilizatorul iPhone îş downloadează aplicaţia gratuit de pe http://itunes.apple.com
Odată instalată, aplicaţia “Hai să ieşim” e gata de utilizare;
• Având harta Google încorporată, aplicaţia foloseşte modulul GPS al telefonului pentru a localiza barurile, cluburile ş restaurantele, oferind direcţii spre locul dorit;
• permite căutarea localurilor după proximitate, localitate, specific şi denumire. Iar reţeaua “Hai să ieşim” se extinde cu noi localuri în fiecare zi.
• odată găsit clubul, barul sau restaurantul căutat, utilizatorul le poate comunica prietenilor locul de întâlnire prin SMS, e-mail sau reţele de socializare (Facebook ş Twitter). În plus, are la dispoziţie datele de contact ale localurilor şi poate face rezervări imediat, apelând numărul de telefon printr-un singur click;
• ulterior, utilizatorul “Hai să ieşim” poate nota localurile încercate acordându-le un număr de stele şi poate posta comentarii atat în aplicaţie, cât şi pe website-ul www.haisaiesim.ro
• de asemenea, se pot vizualiza până la 10 poze pentru fiecare local.

Succesul aplicaţiei nu este însă o surpriză pentru echipa Agile Outsourcing, care a lucrat la dezvoltarea sa aproape şase luni:
„Am creat această aplicaţie iPhone din dorinţa de a demonstra că metodele de promovare se modifică şi că trebuie să fim tot timpul deschiş la schimbări privind modul în care evoluează tacticile de advertising. Suntem prea ocupaţi să ne mai uităm la anunţurile publicitare stradale; în schimb, rămânem conectaţi prin intermediul terminalelor mobile. Iar viitorul în advertising este, categoric, legat de acestea”, declară Florin Iorguş, Director Executiv Agile Outsourcing.

“În business-urile pe care le facem, avem nevoie să ne diferenţiem de concurenţă şi să ne adaptăm strategiile la aceste timpuri dificile. Diferenţierea o facem prin explorarea unei serii de iniţiative care abordează cu totul ş cu totul diferit campaniile de marketing. De aceea, Agile Outsourcing a şi ales să patrundă în domeniul mobil al utilizatorilor de Internet, lansând un serviciu mobil pentru a crea o punte între Internetul cunoscut până în momentul de faţă şi varianta sa mobilă”, declară Ionuţ Grigorescu, Managing Partner Agile Outsourcing.

O nouă oportunitate de promovare

Aplicaţia “Hai să ieşim” reprezintă şi o modalitate de promovare tot mai atractivă pentru cluburi, baruri şi restaurante, care, odată cu aderarea la reţeaua “Hai să ieşim”, intră în vizorul a peste 60.000 de posesori iPhone din întreaga ţară. Un avantaj deloc de neglijat, cu atât mai mult cu cât utilizatorii dispozitivelor tip smartphone sunt persoane cu educaţie ş venituri peste medie.

Etichete: , ,