Meta se află în discuții cu mai multe studiouri de la Hollywood pentru a încheia contracte de exclusivitate cu privire la conținutul creat pentru un headset premium de realitate virtuală, pe care ar urma să îl lanseze anul viitor. Știrea vine de la Wall Street Journal, și se pare că gigantul tech a purtat deja o conversație cu Disney și A24, precum și cu alte companii de producție mai mici, conform surselor.
Meta oferă milioane de dolari pentru conținut episodic, stand-alone și imersiv, bazat pe IP-uri deja cunoscute, sperând astfel că va atrage consumatori către device-ul său de VR pe care plănuiește să îl lanseze anul viitor și care va lupta în același segment cu Apple Vision Pro.
Noua cască VR este cunoscută la nivel intern ca „Loma” și este mai puternică decât Meta Quest-ul disponibil la momentul actual, cu video de înaltă calitate. Din punct de vedere al designului, se aseamănă cu o pereche mare de ochelari, mai degrabă similari cu modelul Meta Ray-Ban decât cu cei pe care îi folosesc Quest și Vision Pro. Aceștia ar urma să fie conectați la un mic puc pe care utilizatorii îl vor putea pune în buzunar.
Meta vrea să ceară sub 1000 de dolari pentru acest headset, mai mult decât prețul de start pentru un Quest (300 de dolari), dar cu mult mai puțin decât prețul de bază pentru Apple Vision Pro (3500 de dolari). Ar fi lucrat deja la mai multe prototipuri, din care a ales unul câștigător.
În ceea ce privește conținutul, Meta lucrează deja cu Lightstorm Entertainment, compania lui James Cameron, pentru conținut VR exclusiv, parteneriat ce a fost anunțat anul trecut. În plus, Disney lucrează la o experiență Star Wars creată special pentru Meta Quest. Se pare că noul conținut care ar putea fi creat special pentru headset-ul Loma ar fi exclusiv pentru o perioadă limitată, după care filmele sau serialele vor putea fi vândute și către alte platforme.