Xiaomi a prezentat astăzi la New Delhi noul flagship la companiei, smartphone-ul Mi 4i. Acesta are un design unibody, ultra-compact și va fi livrat într-o mare varietate de culori.
Xiaomi Mi 4i este urmașul modelului Mi 4, lansat anul trecut, în luna iulie. Noul smartphone vine tot cu un ecran Full HD de 5 inchi – și modelul anterior dispunea de un ecran de 5 inchi (IPS) – și densitate pixelilor a rămas aceeași, de 441 ppi. Noul model este de 12 mai subțire și de 12 ori mai ușor decât cel anterior – are o grosime de doar 7,8 mm, iar greutatea este de 130 de grame.
Mi 4i vine cu Android Lollipop și este pus în mișcare de un procesor Snapdragon 615 de a doua generație, creat eminamente de Qualcomm India. Vorbim de un procesor octa core pe 64 biți, tactat la 1,7 GHz, ajutat de 2 GB de memorie RAM și de 16 GB de spațiu intern de stocare. Modelul anterior beneficia de un procesor quad core Snapdragon 801, tactat de la 2,5 GHz și o memorie RAM de 3 GB (spațiul intern era de 16/32 GB).
Mi 4i include două camere foto: una principală de 13 megapixeli (semnată Sony sau Samsung – în funcție de piața de desfacere) cu senzor CMOS de generația a doua și deschidere focală 2.0 și una secundară de 5 megapixeli ce poate realiza selfie-uri în wide angle (80 de grade) și care are o deschidere focală 1.8. Ambele camere beneficiază de o serie de funcții interesante: de la bliț și focalizare la contrast, HDR și îmbunătățire textură imagine etc.
Prezentarea a inclus și câteva elemente inedite, înainte de anunța prețul oficial de 190 de euro – oficalii au prezentat modul în care acesta s-a comportat în testele de rezistență spre deosebire de alte companii (cu referire directă la Apple) și au insistat și pe prezentarea acestuia în comparație cu modele semnate de alți producători. Noul Mi 4i este disponibil la precomandă din această seară, livrările pe piața indiană încep pe 30 aprilie, iar din luna mai acesta va intra și pe piața globală.
Xiaomi a vândut anul trecut 61,1 milioane de smartphone-uri în China, ocupând potrivit oficialilor poziția fruntașă, în timp ce la nivel mondial compania ocupă locul 5.