vivo premiază pasionaţii de fotbal pentru postări pe Instagram

Scris de | 13 octombrie, 2022
vivo premiază pasionaţii de fotbal pentru postări pe Instagram

Luna viitoare începe FIFA World Cup Qatar 2022 şi unul dintre sponsorii principali este vivo. Acesta este partenerul oficial pe segmentul smartphone al competiţiei şi a pornit o campanie care îi premiază pe fanii fotbalului pentru o simplă postare pe Instagram.

Campania se numeşte #vivoGiveItAshot şi în primul val fanii sunt rugaţi să posteze poze şi video-uri care combină fotbalul şi elemente vivo. Postările se fac pe Instagram şi nu există o anumită limită de număr de postări. Singura condiţie e să folosiţi hashtag-ul oficial. Cele mai creative 10 postări vor aduce câştigătorilor câte un smartphone vivo şi o minge oficială FIFA. Prima campanie are loc până pe 16 noiembrie.

A doua campanie începe la câteva zile înainte, pe 14 noiembrie şi se încheie pe 31 decembrie. Aici accentul se va pune pe TikTok, care va include un filtru special vivo, pe care fanii îl pot folosi pentru a partaja şi sărbători momentele speciale. Pe lângă aceste activităţi vor exista şi provocări offline. Fanii din toată lumea pot lua parte la Cupa Mondială prin intermediul social media. vivo va găzdui şi sesiuni de chat folosind hashtag-ul #vAreHereToShare în decembrie, aproape de finala Cupei Mondiale.

vivo e sponsor FIFA World Cup încă din anul 2017, fiind partener deja la câteva competiţii consecutive: FIFA Confederations Cup 2017, FIFA World Cup 2018, FIFA Arab Cup 2021. vivo X Fold+ va apărea mult în campaniile asociate Cupei din acest an, pe măsură ce ne pregătim şi de lansarea vivo X90 Pro+.

Etichete: , , ,

Sursa: GSMArena