Cu puțin timp înainte de lansarea lui PSVR2, Sony a lansat un nou spot publicitar în care anunță că mult-dorita sa consolă, PlayStation 5, ar trebui să fie mai ușor de găsit de acum. După doi ani de probleme în ceea ce privește lanțul de aprovizionare, gigantul japonez le-a mulțumit fanilor pentru răbdare, în ceea ce a denumit ca fiind o „cerere fără precedent” în piață, care a continuat încă de la lansarea consolei, în noiembrie 2020.
„Dacă vrei să cumperi o consolă PS5, ar trebui să fie mult mai ușor acum să găsești una direct la retaileri, la nivel global” a declarat Isabelle Tomatis, vicepreședinte al diviziilor Brand, Hardware and Peripherals, în cadrul Sony Interactive Entertainment. În acest sens, Sony recomandă chiar propriul său site pentru clienții aflați în SUA, Marea Britanie, Franța, Germania, Olanda, Belgia și Luxemburg. Acolo se regăsesc mai multe bundle-uri, alături de versiunile simple, cea digitală și cea cu disc.
Noul spot publicitar lansat de compania japoneză are rolul de a-i informa pe gameri că, în sfârșit, criza stocurilor de PlayStation 5 a luat sfârșit, și evidențiază câteva dintre titlurile pe care le poți juca deja pe consola lansată în 2020: God of War: Ragnarok, Horizon: Forbidden West, sau Spider-Man: Miles Morales. De asemenea, campania Sony va include și elemente de marketing în mai multe colțuri ale lumii, toporul lui Kratos, Leviathan, fiind deja amplasat lângă London Eye, într-o versiune supradimensionată.
Sony a lansat recent controller-ul său DualSense Edge și urmează, în câteva săptămâni, și sosirea noului set de realitate virtuală, PlayStation VR2, programat pentru 22 februarie, la un preț de 549,99 de dolari. PSVR2 vine cu un ecran OLED, un unghi de vizualizare de 110 grade și suport pentru conținut 4K HDR, și va avea mai mult de 30 de jocuri disponibile la lansare, inclusiv Gran Turismo 7, Resident Evil Village și Horizon Call of the Mountain.